Saturday, February 18, 2017

SENI MERAMU MENGADUN MINYAK BIDARA & BAGAIMANAKAN IANYA BERTINDAK?

Salam Sahabat,..

.
Dari kiri ke kanan: Minyak Ekstrak Bidara AdiRatna (100% Daun Bidara + Virgin Olive Oil) 120ml, Minyak Urut Bidara AdiRatna (+ Jerangau + Bonglai) 60ml,  Minyak Urut Bidara AdiRatna (+ Jerangau + Bonglai) 120ml - belum attach label sengaja di reveal botol transparent kejernihannya menampakkan helaian daun bidara dan akar akar herba di dalam botol, ...last sekali... bottle yang telah dilabelkan.


Bagaimana Minyak Bidara AdiRatna bertindak?

Izinkan saya explain. Minyak Bidara AdiRatna berfungsi melalui 3 cara:
1. Resapan melalui pori pori, zat & nutrien minyak meresap masuk ikut kulit. Sumber Bahan bahan herba yg mmg diyakini khasiatnya.
2. Aura Energy Transfer. Automatik bertindak Izin Allah mengikut keperluan & niat asbab penyembuhan (atau Ruqyah - jika customer request minyak bidara di terapi ruqyah, BACAAN RUQYAH BUKAN PAKAI PASANG CD TAW... CUSTOMER NAK BARU KAMI BACAKAN, SEBAB SESETENGAH CUSTOMER MAU MINYAK KOSONG TANPA RUQYAH)
3. Urutan ..function massage therapy
Sebenarnya tak perlu urut teruk2, MINYAK NI BERTINDAK SEBAIK SAHAJA MERESAP KE LIANG KULIT.
🍀
[Cuba dulu, tak cuba tak tahu. Sang Maha Penyembuh yg kita sandarkan bukan pada kuasa minyak atau panasnya minyak] PANAS @ SEJUKNYA MINYAK DEK BAHAN YG DICAMPUR SEPERTI MENTHOL CRYSTAL DLL.


1 comment:

  1. saya ingin berbagi dengan siapa pun di sini yang mencari pinjaman untuk bisnis atau pinjaman pribadi untuk menghubungi mr pedro di pedroloanss@gmail.com karena mr pedro dan perusahaan pinjamannya adalah semua yang saya percaya ketika datang ke solusi situasi keuangan jadi saya merekomendasikan ada yang mencari bantuan keuangan untuk menghubungi mr pedro dengan pinjaman 2 tingkat pengembalian tahunan, sekarang? Anda mengerti mengapa saya akan memilih pedro dengan perusahaan pinjamannya 100 keuangan asli.

    ReplyDelete